Novi Renault CAPTUR: prepoznatljiv iako nov
Vodeći gradski SUV obnovljen je i potvrđuje svoj međunarodni status. Ovaj pionir u segmentu gradskih SUV-a od svojega je predstavljanja 2013. prodan u 1,5* milijuna primjeraka u više od 90 zemalja. Ubrzo je postao najprodavanije vozilo u segmentu u Europi.
Kako bi se novi CAPTUR istaknuo na iznimno konkurentnom tržištu, identitet kojemu duguje dosadašnji uspjeh sada je znatno osnažen. Obnovljeni CAPTUR krase još modernije linije SUV-a koje mu daju atletski i dinamičan izgled. I dalje prilagodljivi CAPTUR doživio je revoluciju u unutrašnjosti te postao još privlačniji zahvaljujući naprednijoj tehnologiji i povećanom dojmu kvalitete. Njegove su značajke dostojne modela najviše klase.
Dolazak novog Renaulta CAPTUR na tržište dio je strateškog plana Drive the Future (2017.-2022.), točnije njegov pokretač.
Zahvaljujući međunarodnoj prepoznatljivosti, CAPTUR se može smatrati pravim svjetskim proizvodom. Osim što se već prodaje na svakom kontinentu, odsad će se novi CAPTUR proizvoditi i u Kini, strateški važnoj regiji Grupe i na svakom će tržištu biti poznat pod istim imenom.
Tehnološke značajke novog Captura počivaju na tri stupa mobilnosti budućnosti, predstavljena u strateškom planu:
- elektrificirani pogon – do kraja provedbe plana Grupa Renault u svojoj će ponudi nuditi 12 elektrificiranih modela. Novi CAPTUR bit će prvi Renaultov model pokretan plug-in hibridnim motorom E-TECH Plug-in, razvijenim u suradnji s Alijansom.
- povezanost – do kraja provedbe plana sva će vozila prisutna na Renaultovim ključnim tržištima biti povezana. Novi CAPTUR te napore najbolje pokazuje svojim povezanim multimedijskim sustavom i ekosustavom Renault EASY CONNECT.
- autonomija – do kraja provedbe plana Grupa Renault na tržište će staviti 15 modela opremljenih tehnologijom za autonomnu vožnju. Novi CAPTUR bit će pionir koji će uvesti te tehnologije. CAPTUR i CLIO učinit će sustave za pomoć u vožnji, koji će dovesti i do autonomne vožnje, dostupima širokom krugu kupaca.
Novi CAPTUR okosnica je strategije usmjerene na jačanje sinergije u Alijansi. Strategija uključuje razvoj tehnologija i integraciju novih platformi poput platforme CMF-B na kojoj je novi Captur konstruiran. Nova električna i elektronička arhitektura platforme CMF-B omogućuje ugradnju najnovijih naprednih sustava kako bi se ispunili zahtjevi tržišta.
* uključujući lokalne inačice Kaptur i Captur dostupne u Rusiji, Indiji i Južnoj Americi (nešto više od 200.000 primjeraka)